10 Mayıs 2018 Perşembe

Kaçkarlar Ağustos 2014

Kazbek Dağı dönüşünde dört kişi Rize Pazar'da inerek Naletleme geçidinden dağ geçişi yaptık ve ardından da Karataş ve Marsis zirve tırmanışlarını gerçekleştirdik.

16-18 Ağustos 2014   Dağ Geçişi
Araçla ulaştığımız Yukarı Kavrun'dan 2,5 saatte Meterel gölü üzerinden Karadeniz gölüne indik ve kampımızı kurduk. Ertesi günü Naletleme geçidi üzerinden 5 saatte Olgunlar'a oradan da 1 saatte Yaylalar köyüne inerek köyün çıkışında ki kamp alanına yerleştik. Bu etkinliğimiz açık ve oldukça sıcak bir hava da geçti. Sonraki gün araçla Yusufeli'ne indik ve bir gece de orada konaklayarak Dağcılık Federasyonu'nun düzenlemiş olduğu Karataş ve Marsis tırmanışlarına katıldık.

Yukarı Kavrun'dan Göller bölgesine doğru

Meterel Gölü

Karadeniz Gölü

Naletleme'ye az kaldı

Düpedüz yaylaya doğru inişteyiz

Yaylalar köyünde ki kampımız

19-20 Ağustos 2014 Karataş tırmanışı
14 kişiden oluşan ekibimizle Yusufeli'den araçla Amanesgit yaylaya geldik. Buradan 2 saate yakın süren bir tırmanışın ardından kampımızı kurduk.
Ertesi günü saat 06:00' da Karataş Tepe (3320) tırmanışı için yola çıktık. Karagöl üzerinden tırmanışımızı sürdürerek 4,5 saatte zirveye ulaştık. Kampa dönene kadar iyi olan hava birden bozdu ve uzun süren şiddetli bir yağış başladı.

Karataş zirveye doğru

Zirve sırtından Karagöl

21 Ağustos Marsis Tırmanışı
Çok iyi bir hava da 5,5 saat süren bir tırmanışla Marsis (3350) zirveye ulaştık. Ertesi günü Araçla Yusufeli'ne dönerek faaliyetimizi sonlandırdık.